Aigaio365 > MAIN SLIDER > Σαντορινιός: Με Σποράδες, Κυκλάδες και Κρήτη συνδέεται ακτοπλοϊκά η Θεσσαλονίκη

Σαντορινιός: Με Σποράδες, Κυκλάδες και Κρήτη συνδέεται ακτοπλοϊκά η Θεσσαλονίκη

Για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες και με τις Κυκλάδες και το Ηράκλειο που ξεκινούν εντός του Ιουνίου, μίλησε στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός.

Για μία πολύ καλή λύση που θα βοηθήσει και τους Θεσσαλονικείς και τα νησιά των Σποράδων έκανε λόγο ο κ. Σαντορινιός σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση που ξεκινά σε λίγες ημέρες ενώνοντας τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες. Όπως ανέφερε ο ίδιος τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά και θα γίνονται με δύο ταχύπλοα σκάφη της εταιρίας Golden Star Ferries, ένα από Θεσσαλονίκη προς Σποράδες και ένα από Σποράδες προς Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα, αναφερόμενος στην δεύτερη σύνδεση, αυτή της Θεσσαλονίκης με Σποράδες, Κυκλάδες και Ηράκλειο, ο κ. Σαντορινιός σημείωσε πως ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και υπάρχει τουλάχιστον μία εταιρία η οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον, εκτιμώντας πως μετά τις 20 Ιουνίου θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια. Επίσης αναφέρθηκε στην πολιτική βούληση του υπουργείου, σημειώνοντας πως αυτή η γραμμή δεν υπήρχε εδώ και πολλά χρόνια. «Καταφέραμε μέσα από την χρηστή διαχείριση των χρημάτων των άγονων γραμμών, να δούμε που πραγματικά υπάρχουν οι ανάγκες και που πρέπει να εστιάσουμε προκειμένου να βοηθήσουμε τέτοιου είδους γραμμές να λειτουργήσουν», σημείωσε. Για την εν λόγω ακτοπλοϊκή σύνδεση υπάρχει επιδότηση 1 εκατομμυρίου ευρώ για τρεις μήνες- ποσό μικρό σε σχέση με τα κόστη που έχει μία τέτοια γραμμή που διασχίζει την Ελλάδα, αλλά, όπως τόνισε ο κ. Σαντορινιός, πρόκειται για ένα κρίσιμο ποσό για να βοηθήσει μία τέτοια γραμμή να είναι βιώσιμη.

«Η Θεσσαλονίκη είναι μία πύλη εισόδου της χώρας για τα νησιά, όχι μόνο για τους Βορειοελλαδίτες αλλά και για πολλούς λαούς από τα Βαλκάνια», επισήμανε ο κ. Σαντορινιός. «Επομένως», συνέχισε, «σιγά σιγά μπορεί να αποκτήσει αυτή τη δυναμική η γραμμή, ούτως ώστε και να είναι σταθερή και να μην χρειάζεται να χρηματοδοτείται και η άγονη γραμμή». «Όμως κάνεις αυτήν την κίνηση χρηματοδότησης, ιδιαίτερα με ένα συμβατικό πλοίο όπως θα είναι η γραμμή Θεσσαλονίκη- Κρήτη, προκειμένου να δημιουργήσεις την αγορά, για να μπορέσει να λειτουργήσει πιο βιώσιμα την επόμενη χρονιά».

Πρόκειται για ένα αίτημα ετών για τους Θεσσαλονικείς, τους Κρητικούς και τους Κυκλαδίτες υπογράμμισε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αναφέροντας πως όταν ανακοινώθηκε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Κυκλάδες και την Κρήτη κατά τη διάρκεια του 15ου Περιφερειακού Συνεδρίου για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση, που διεξήχθη στη Σύρο, «υπήρξε ενθουσιασμός γιατί δεν υπήρχε απευθείας σύνδεση των νησιών με τη βόρεια Ελλάδα, μια αγορά η οποία είναι πάρα πολύ σημαντική για τους νησιώτες».

Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ



Σχετικά άρθρα


WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien