Από την έρευνα της εξέλιξης στην ιστορία της ευρωπαϊκής ζωγραφικής μέχρι τώρα, είδαμε ότι η πλαστική έκφραση οδηγήθηκε στην αντίληψη του χώρου ως χρωματική ενέργεια μέσα από την προηγούμενη πλασματική της ιδιότητα. Αυτό μας επιτρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την τοποθέτηση των επιπέδων στη ζωγραφική επιφάνεια και να αποκαταστήσουμε με τις νέες χρωματικές σχέσεις την έννοια του χώρου.
Η Τέχνη μέσα από τα χρώματα του Αιγαίου, ανέδειξε το δωρικό ρυθμό και έναν μινιμαλισμό τα οποία είναι βαθειά συνδεδεμένα μεταξύ τους μέσα από μια σχέση εξάρτησης και ελευθερίας. Συνεπώς από τις χρωματικές συνθέσεις, η παλμικότητα μέσα από τα καθαρά σχέδια και μέσα από τους επιλεγμένους χωροχρόνους των καλλιτεχνών μας, μας οδηγεί από το γεωμετρικό στο μνημειακό και από το μνημειακό στην ελευθερία και στην αναρχία της σύνθετης σκέψης.
Οι χρωματικές διαβαθμίσεις ,των καλλιτεχνών μας, στους τόνους του άσπρου, του μαύρου, του μπλε και του κόκκινου στα περισσότερα έργα τους, σηματοδοτεί τις ανθρώπινες αξίες ατομικά, χωρίς να εντάσσει τον ανθρώπινο παράγοντα σε κοινωνικές καταστάσεις αλλά στη δική του μεταφυσική ύπαρξη.
Το κόκκινο του πάθους, το μπλε της φυγής και του ονείρου, το άσπρο και το μαύρο της αρχής και του τέλους, είναι τα αντιπροσωπευτικά χρώματα των έργων τους. Ο θεατής απελευθερωμένος από αφηγηματικές φλυαρίες, δεν μένει παρά να απολαύσει την καλαισθησία του απέριττου, του αρχέγονου και να συνυπάρχει με τους υπαρκτούς συσχετισμούς των επιπέδων με τους υποτιθέμενους συσχετισμούς του φανταστικού.
Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 20:00
ΤΙΜΩΜΕΝΟΙ
ΚΟΛΙΠΕΤΣΑ ΒΙΚΥ
ΤΣΟΝΟΓΛΟΥ ΒΑΣΩ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
BAΚΦΑΡΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ
ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΛΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ
ΒΟΥΖΑΞΑΚΗ ΖΩΗ
ΓΚΑΜΠΡΕΛΑ ΕΛΕΝΗ
ΚΑΛΕΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΥΠΡΑΙΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
ΛΕΛΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΑΜΕΛΕΤΖΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΠΟΝΤΖΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
ΠΟΛΥΖΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΣΑΡΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΣΑΧΤΑΡΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΣΙΑΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΣΚΑΡΛΗ ΔΑΝΙΚΟΥ ΚΟΝΔΥΛΙΑ
ΨΑΛΛΗ ΕΛΕΝΗ