Aigaio365 > ΚΥΚΛΑΔΕΣ > ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ > Το Google κάνει την πρόσβαση στην Σαντορίνη πιο εύκολη

Το Google κάνει την πρόσβαση στην Σαντορίνη πιο εύκολη

Tα πρώτα αποτελέσματα της πιλοτικής συνεργασίας μεταξύ της Google και του Δήμου Θήρας ανακοινώθηκαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου που έγινε στο Συνεδριακό Κέντρο Πέτρος Μ. Νομικός στη Σαντορίνη και αφορούν την δωρεάν ψηφιοποίηση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων που παρέμειναν ανοιχτές κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Η συνεργασία αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Google για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού, Grow Greek Tourism Online, και της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας “Σαντορίνη Προορισμός όλο το χρόνο”.

Το Grow Greek Tourism Online ξεκίνησε από την Google το 2014 υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της συνεργασίας έγινε από τον Αναστάσιο Νικόλαο Ζώρζο, Δήμαρχο Θήρας και τη Μαρία Φουντά, διευθύντρια μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας.

Από το Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, δύο ειδικοί σύμβουλοι της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google προσέφεραν στις τοπικές επιχειρήσεις δωρεάν ενημέρωση πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία μέσω εξατομικευμένων συναντήσεων στο χώρο των επιχειρήσεων.

Επιπλέον, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ή να ενημερώσουν το λογαριασμό τους στην υπηρεσία Google My Business που τους επιτρέπει να καταχωρίσουν χωρίς κόστος στους χάρτες όσο και στην αναζήτηση Google όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας, όπως τις ώρες λειτουργίας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρηση.

Τέλος, με τη βοήθεια ειδικών καμερών δημιούργησαν για τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών που φιλοξενούνται δωρεάν στην πλατφόρμα Google Street View. Έτσι οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να “περιηγηθούν” μέσα στους χώρους και να εξερευνήσουν την ομορφιά των τοπικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, πριν καν έρθουν στο νησί.

Περισσότερες από 200 τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποίησαν ήδη την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους ειδικούς συμβούλους και να ενισχύσουν την προβολή της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.

Βλέποντας την ανταπόκριση των επιχειρήσεων και θέλοντας να υποστηρίξει ακόμα περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις, το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να συμμετάσχει μπορεί να ζητήσει μία κατ’ ιδίαν συνάντηση με έναν σύμβουλο του προγράμματος μέσω της φόρμας στη διεύθυνση g.co/greektourism/santorini.

Σύμφωνα με το Βαρόμετρο Καταναλωτών της Google για το 2016, η χρήση smartphone σε 40 αγορές ανέβηκε εντυπωσιακά από 30% το 2012 στο 70%. Όταν πρόκειται για αναζήτηση ενός εστιατορίου, ενός ξενοδοχείου ή ενός καταστήματος, οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στις υπηρεσίες χαρτών της Google: σύμφωνα με σχετική έρευνα, “όταν ψάχνουν οι καταναλωτές για μια επιχείρηση, σε ποσοστό 44% καταφεύγουν στις υπηρεσίες χαρτών, ενώ 41% των αναζητήσεων αυτών οδηγούν σε επίσκεψη στο φυσικό χώρο του καταστήματος”.

Ο Δήμαρχος Θήρας, Αναστάσιος Νικόλαος Ζώρζος, δήλωσε σχετικά: “Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να συνεργαζόμαστε με την Google και την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online για την υποστήριξη και την καλύτερη προβολή των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων. Η συγκεκριμένη συνεργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην πρωτοβουλία μας “Σαντορίνη Προορισμός όλο τον χρόνο» η οποία υλοποιείται και αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Ευελπιστούμε ότι η συνεργασία θα συνεχιστεί και με άλλες καινοτόμες ενέργειες”.

Η Country Marketing Manager της Google Ελλάδας, Μαρία Φουντά, δήλωσε από την πλευρά της: “Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τις τοπικές επιχειρήσεις με ψηφιακές δεξιότητες και επιπλέον να τις βοηθήσουμε με την καλύτερη προβολή τους στις υπηρεσίες χαρτών, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας εικονικής περιήγησης μέσω του Google Street View. Ξεκινήσαμε με τις επιχειρήσεις που παρέμειναν ανοιχτές το χειμώνα και θα παραμείνουμε στη Σαντορίνη και τους επόμενους μήνες ελπίζοντας έτσι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για να αναδείξουν την ομορφιά αυτού του τόπου σε όλον τον κόσμο.”.


Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online

Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online της Google ταξίδεψε 3 συνεχόμενα έτη σε όλη την Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των επαγγελματιών του τουρισμού. Οι Online Advisors, ειδικοί σύμβουλοι της Google, παρείχαν δωρεάν στους επαγγελματίες ομαδικά σεμινάρια και προσωπικές συναντήσεις ώστε να τους βοηθήσουν στην επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησή τους.

Το πρόγραμμα, που ξεκίνησε από την Google το 2014, τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και υλοποιείται σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism συνεχίζει να είναι διαθέσιμη σε όσους ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να αποκτήσουν το πιστοποιητικό με την υπογραφή του Grow Greek Tourism Online και του IAB Europe.

Επίσης, το Grow Greek Tourisn Onine έκανε διαθέσιμη τη δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα εκμάθησης ψηφιακών δεξιοτήτων και μέσω κινητού με μια νέα εφαρμογή στο Google Play. Οι χρήστες Android μπορούν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή από το Google Play και να έχουν δωρεάν πρόσβαση στα σύντομα μαθήματα – βίντεο της πλατφόρμας, τις ασκήσεις και τα κουίζ τα οποία είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα, να τα συγχρονίζουν μεταξύ των συσκευών τους για να μπορούν να συνεχίζουν εύκολα με την εκμάθησή τους από τη μια συσκευή στην άλλη. Σύντομα, η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη και σε iOs.

Το 2016 και το 2017 η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online”, επενδύοντας στο να διαδώσει ψηφιακές δεξιότητες και στους μελλοντικούς επαγγελματίες του Τουρισμού εκπαίδευσε 8.000 φοιτητές σε 34 εκπαιδευτικά ιδρύματα (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ), τα οποία δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, της επιχειρηματικότητας, του μάρκετινγκ, των οικονομικών επιστημών σε 17 πόλεις της Ελλάδας.

Η αποδοχή των σεμιναρίων ήταν μεγάλη με το 86% των φοιτητών να δηλώνει ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι από το σεμινάριο και ότι το βρήκαν πολύ χρήσιμο. Λόγω της αποδοχής αυτής, η Google επέκτεινε περαιτέρω τον αριθμό των σεμιναρίων στα ελληνικά πανεπιστήμια και προχώρησε σε νέες συνεργασίες. Για τον μήνα Μάιο, έχουν προγραμματιστεί 5 σεμινάρια σε ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας

Τα σεμινάρια για φοιτητές έχουν διάρκεια τρεις ώρες και διεξάγονται από εξειδικευμένους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι ενδιαφερόμενοι εγγράφονται στη διαδικτυακή πλατφόρμα της πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’ και λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης από το ‘Grow Greek Tourism Online’, ενώ όσοι ολοκληρώσουν τα διαδικτυακά μαθήματα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα λαμβάνουν πιστοποιητικό ολοκλήρωσης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau Europe).

Τα σεμινάρια είναι δωρεάν και ανοικτά σε όλους ενώ ο αριθμός των συμμετεχόντων εξαρτάται από το εκπαιδευτικό ίδρυμα που φιλοξενεί τα σεμινάρια.

Τέλος, ένα ακόμη βήμα της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online αποτελεί η ένταξη του μαθήματος “Digital Marketing στον Τουρισμό” στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα ΜSc στη Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με υπεύθυνη την Κατερίνα Φραϊδάκη και υπό την επίβλεψη του διευθυντή του μεταπτυχιακού προγράμματος, Γιώργου Δουκίδη. Στις 8 διδακτικές συναντήσεις του εν λόγω μαθήματος, οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν σε βασικά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό, όπως: SEO, SEM / Ψηφιακή Διαφήμιση, Μobile Μarketing, Αnalytics, Σχεδιασμός Ψηφιακής Στρατηγικής.


Σχετικά άρθρα


WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien