Στην αντεπίθεση περνάει ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στη Μύκονο μετά τα «χρυσά καλαμαράκια» με ένα αισθησιακό προωθητικό βίντεο υψηλών προδιαγραφών που του κόστισε 50.000 ευρώ.
Στόχος του συγκεκριμένου βίντεο είναι να καταδειχθεί ότι το εστιατόριο είναι ένα πολυτελές all day restaurant, που απευθύνεται σε υψηλό πελατολόγιο και προσφέρει high end υπηρεσίες και ασυνήθιστες γαστρονομικές εμπειρίες.
Στο κλιπ πρωταγωνιστεί γοργόνα που καταλήγει στην Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τους θησαυρούς της θάλασσας που σερβίρονται στο εστιατόριο. Η 15 κιλών ουρά της γοργόνας κόστισε 5.000 ευρώ και «κολύμπησε» ως εδώ από γραφείο στην Αμερική που προμηθεύει χολιγουντιανές παραγωγές.
Μάλιστα, η πρωταγωνίστρια Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη ”Ουζερί Τσιτσάνης”, έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης, ενώ για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.
Μόνο τα κοσμήματα κόστισαν 6.000 ευρώ, ενώ η μουσική δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του κλιπ και για την επιλογή της έγινε κρούση σε 10 επώνυμους καλλιτέχνες. Το συνολικό κόστος παραγωγής άγγιξε τα 50.000 ευρώ, όπως αναφέρει το mykonoslive.tv.
Πληροφορίες από Καθημερινή και mykonoslive.tv.