O ιδιοκτήτης της Golden Star Ferries, μίλησε στο Aigaio365 για τα δρομολόγια της εταιρείας, τη σύνδεση των νησιών με τη Θεσσαλονίκη, για τη πρόθεση της εταιρείας να δρομολογήσει ταχύπλοα σε νέες γραμμές το 2019 και για τη συμβολή των πλοίων του στη διάσωση των πυρόπληκτων στα ανοικτά της Ραφήνας:
Ποιες γραμμές εξυπηρετεί η εταιρεία;
Η Golden Star Ferries αυτή την στιγμή πραγματοποιεί 3 δρομολόγια σε καθημερινή βάση. Ραφήνα-Κυκλάδες-Ηράκλειο με το SUPERFERRY και το SUPERFERRY II, Ραφήνα-Κυκλάδες με το υπερσύγχρονο μας ταχύπλοο SUPERRUNNER και Θεσσαλονίκη-Σποράδες με το επίσης σύγχρονο SUPERSPΕED το πρώτο επιβατηγό ταχύπλοο τύπου trimaran που ναυπηγήθηκε στον κόσμο και το πρώτο που ήρθε στην Ελλάδα.
Με ποια κριτήρια επιλέξατε αυτές τις γραμμές;
Σχεδιάσαμε τα δρομολόγια αυτά προσεκτικά, αφενός για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες της αγοράς και της τουριστικής ζήτησης η οποία συνεχώς αυξάνεται, και αφετέρου για να διευκολύνουμε τις μετακινήσεις των ντόπιων και τις μεταφορές εμπορευμάτων μεταξύ των νησιών. Για πρώτη φορά δημιουργείται η σύνδεση Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου-Πάρου-Ίου-Σαντορίνης-Ηρακλείου που πρώτη η εταιρεία μας εγκαινίασε από το λιμάνι της Ραφήνας.
Πως πάρθηκε η απόφαση να συνδέσετε τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά;
Η ακτοπλοϊκή έλλειψη της Βόρειας Ελλάδας και τα αιτήματα πολλών φορέων του τουρισμού εδώ και χρόνια για να συνδεθεί η Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες μας έκαναν να καταθέσουμε αίτηση τον Μάιο στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για έκτακτη δρομολόγηση της γραμμής Θεσσαλονίκη-Σποράδες.
Είναι η πρώτη φορά που συνδέεται η Θεσσαλονίκη με την Σκιάθο, την Σκόπελο και την Αλόννησο. Αυτό το δρομολόγιο ήταν επίσης αίτημα τοπικών φορέων και του Δημάρχου Θεσσαλονίκης για να εξυπηρετήσουν την ζήτηση της περιοχής. Επιπλέον είναι στην φιλοσοφία της εταιρείας μας να ενισχύσουμε την οικονομία λιγότερο δημοφιλών προορισμών.
Έχουμε ήδη καταθέσει νέο αίτημα με τα εξής δρομολόγια: Πειραιάς – Σίφνος – Μήλος – Φολέγανδρος – Θήρα – Ίος – Νάξος – Μύκονος και αντίστροφα και Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Μύκονος – Τήνος – Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Πάρος – Πειραιάς
Γιατί δεν προχώρησε τελικά το σχέδιο με τα δυο ταχύπλοα που θα ένωναν τον Πειραιά με τις δυτικές Κυκλάδες, τη Σύρο και άλλα νησιά; Θα διατηρούσατε το δρομολόγιο και τον χειμώνα;
Να θυμίσουμε ότι η πρόταση που καταθέσαμε αφορούσε την από κοινού δρομολόγηση των δύο ταχυπλόων στη γραμμή: Πειραιάς – Σίφνος – Μήλος – Φολέγανδρος – Θήρα – Κατάπολα (Αμοργός) – Κουφονήσι – Νάξος – Μύκονος – Πάρος – Ίος – Θήρα – Νάξος – Πάρος – Μύκονος – Τήνος – Σύρος. Ζητήσαμε αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά στις 7:00, όμως το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μας έδινε ως ώρα αναχώρησης 10 το πρωί, κάτι το οποίο δεν εξυπηρετούσε ούτε εμάς ούτε τους κατοίκους των νησιών. Δεν έγινε δεκτό το αίτημά μας, παρά τις προσπάθειες και τις επιστολές των τοπικών φορέων των νησιών και του Δημάρχου της Σύρου. Αν το είχαμε ξεκινήσει, θα προσπαθούσαμε να το κρατήσουμε και τον χειμώνα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των νησιών.
Θα επιχειρήσετε να διεκδικήσετε ξανά αυτή τη γραμμή;
Έχουμε ήδη καταθέσει νέο αίτημα με τα εξής δρομολόγια: Το ένα είναι Πειραιάς – Σίφνος – Μήλος – Φολέγανδρος – Θήρα – Ίος – Νάξος – Μύκονος και αντίστροφα και το δεύτερο Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Μύκονος – Τήνος – Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Πάρος – Πειραιάς, από τον Μάιο ως τον Οκτώβριο του 2019.
Πριν λίγες ημέρες, η εταιρεία σας συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας, όταν βοήθησε στην περισυλλογή των πληγέντων από τις πυρκαγιές
Τόσο οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες, όσο και οι ψαράδες με τις βάρκες τους καθώς και εθελοντές με τα δικά τους πλωτά μέσα αμέσως έσπευσαν να βοηθήσουν στην επιχείρηση διάσωσης των πληγέντων από τις πυρκαγιές. Εμείς αρχικά με το SUPERRUNNER διασώσαμε 5 Δανούς τουρίστες από τη θάλασσα στο Κόκκινο Λιμανάκι της Ραφήνας. Λίγο αργότερα το SUPERFERRY βρήκε άλλους 9 τουρίστες οι οποίοι έπεσαν στη θάλασσα στο Μάτι και τους παρέσυρε το κύμα ως τη Ραφήνα. H δεύτερη επιχείρηση κράτησε 2 ώρες διότι ακούγονταν οι φωνές από τη θάλασσα αλλά ήταν δύσκολος ο εντοπισμός τους. Τελικά με τη συνδρομή ελικοπτέρου, το οποίο έριξε φως στην περιοχή, ολοκληρώθηκε επιτυχώς η διάσωσή τους.
Ποιο θεωρείτε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας;
H Golden Star Ferries χαρακτηρίζεται από άμεση εξυπηρέτηση, φιλικότητα και φυσικά προσιτές τιμές. Η ικανότητα παραγωγικής διαχείρισης μας επιτρέπει να διατηρούμε προσφορές όλο τον χρόνο. Επιπλέον τα SUPERFFERRY & SUPERFEERRY II δεν είναι απλά πλοία. Διαθέτουν ειδικές προδιαγραφές διότι το δρομολόγιο δεν είναι ένα απλό ταξίδι αλλά πρόκειται για ένα ταξίδι-κρουαζιέρα. Όσον αφορά τα SUPERRUNNER και SUPERSPEED οι ταχύτητες τους και τα ειδικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν μας δίνουν το συγκριτικό πλεονέκτημα.
Η ζήτηση είναι μεγαλύτερη φέτος, εξαιτίας της ανοδικής τουριστικής κίνησης και των νέων δρομολογίων μας προς Ηράκλειο και Σποράδες.
Είναι αυξημένη φέτος η κίνηση; Υπάρχουν ευκαιρίες στα εισιτήρια; Κάποια έκπτωση που πρέπει να ξέρει ο κόσμος;
Ναι η ζήτηση είναι μεγαλύτερη φέτος, εξαιτίας της ανοδικής τουριστικής κίνησης και των νέων δρομολογίων μας προς Ηράκλειο και Σποράδες. Όσον αφορά τις Κυκλάδες οι ταξιδιώτες επιλέγουν περισσότερο το SUPERRUNNER, διότι ως ταχύπλοο φθάνει γρηγορότερα στον προορισμό του. Ξεκινάει καθημερινά από Ραφήνα προς Τήνο- Μύκονο- Πάρο-Νάξο- Ίο-Σαντορίνη.
Αυτή την περίοδο διαθέτουμε προσφορές αν και βρισκόμαστε στην μέση της καλοκαιρινής σεζόν, διότι θέλουμε να τονώσουμε την εγχώρια ζήτηση. Διαθετουμε εισιτήρια για Κυκλάδες από 19 ευρώ. Δίνουμε επίσης τη δυνατότητα για μονοήμερη εκδρομή προς Τήνο και Μύκονο, διότι σκοπός μας είναι να ικανοποιήσουμε κάθε τύπου ταξιδιώτη ακόμη και αυτούς με low budget, όπως για παράδειγμα τους φοιτητές.
Για το Ηράκλειο δίνουμε το επιβατικό εισιτήριο αλλά και του αυτοκινήτου στην τιμή των 30 ευρώ το καθένα. Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.goldenstarferries.gr αλλά και τις σελίδες μας “Golden Star Ferries” στο Facebook και το Instagram.