Aigaio365 > ΚΥΚΛΑΔΕΣ > ΜΥΚΟΝΟΣ > Μύκονος: Σχολείο για γονείς στην αίθουσα της ΚΔΕΠΠΑΜ

Μύκονος: Σχολείο για γονείς στην αίθουσα της ΚΔΕΠΠΑΜ

Η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Μυκόνου στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού της ρόλου διοργανώνει «μαθήματα» για γονείς με ελεύθερη είσοδο σε συνεργασία με την Σύμβουλο Ψυχικής υγείας Άννα Χήναρη από 22 έως 24 Φεβρουαρίου 2019.

Αναλυτικά:

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 18.00-20.00

1ο μάθημα: «Μεγαλώνοντας ανθρώπους με αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση.»

Περιγραφή: Η “Αυτοεκτίμηση”- η αίσθηση ότι αξίζω, ότι είμαι σημαντικό και αξιαγάπητο πλάσμα- αποτελεί το ασφαλές στέρεο έδαφος πάνω στο οποίο μπορεί να πατάει κανείς ώστε να βάζει στόχους και να τους πετυχαίνει, να στηρίζεται ώστε να μαθαίνει και να εξελίσσεται. Τα παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι παιδιά που αγχώνονται συνεχώς, που απογοητεύονται εύκολα, που τα παρατάνε ή που αρνούνται να δοκιμάσουν, που έχουν κακή διάθεση και κακές επιδόσεις.

Η “ Αυτοπεποίθηση ” είναι η αίσθηση ότι μπορώ να τα καταφέρω. Στηρίζεται πάνω στις δεξιότητες και ικανότητες που η πράξη μου έχει αποδείξει ότι διαθέτω.

Στόχος της ομιλίας: να δούμε πως μπορούμε να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης των παιδιών μας, να γνωρίσουμε τις παγίδες στις οποίες πέφτουμε και ενώ έχουμε πρόθεση να τα ενθαρρύνουμε τελικά τα ακινητοποιούμε.

Στόχος επίσης της ομιλίας η εξομάλυνση των σχέσεων μέσα στην οικογένεια και η μείωση των προβλημάτων που ένας γονιός καλείται να αντιμετωπίσει στην καθημερινότητά του με τα παιδιά.

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 10.30-12.30

2ο μάθημα: «Μελέτη στο σπίτι και γονεϊκή εμπλοκή»

Περιγραφή: Μελέτη στο σπίτι- ένα βάρος που τα παιδιά συχνά αρνούνται να κουβαλήσουν. Μετά από τόσες ώρες παραμονής στο σχολείο, όπου είναι υποχρεωμένα να προσέχουν και να μαθαίνουν, το μόνο πράγμα που δε θέλουν να κάνουν όταν γυρίζουν σπίτι είναι να στρωθούν και πάλι στο διάβασμα.

Από την άλλη οι γονείς, πιεσμένοι και αγχωμένοι από τους ρυθμούς της καθημερινότητας, αλλά και από τις δικές τους προσδοκίες για τα παιδιά τους, αναλαμβάνουν αυτοί την ευθύνη του διαβάσματος και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τα πείσουν να διαβάσουν. Βάζουν όρια, χρησιμοποιούν επιχειρήματα, πιέζουν, διαπραγματεύονται, τάζουν απολαύσεις και ανταμοιβές, απειλούν με στερήσεις και τιμωρίες. Και τελικά καταφέρνουν το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα H μάθηση ταυτίζεται με τη τιμωρία, η μελέτη μοιάζει με καταναγκαστικό έργο, ξεκομμένο από κάθε είδους απόλαυση και χαρά και σαν τέτοιο το παιδί μαθαίνει να το αποφεύγει ακόμα περισσότερο. Και το κυριότερο χαλάει η σχέση τους μαζί του.

Στόχος της ομιλίας: να βοηθήσει τους γονείς να εμπνεύσουν στα παιδιά τους αγάπη για τη μάθηση και να τα ενθαρρύνουν να αναλάβουν τα ίδια την ευθύνη του διαβάσματος. Να σταθούν δίπλα τους βοηθοί και σύμμαχοι, να τα ενθαρρύνουν στις προσπάθειές τους ενισχύοντας την μαθησιακή τους αυτοπεποίθηση αλλά και την αυτοεκτίμησή τους, βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται η πρόοδος και η ευημερία τους.

Και όλα αυτά μ’ έναν τρόπο που θα τους βοηθήσει να διαφυλάξουν και να ενισχύσουν τη σχέση τους μαζί τους.

Εισηγήτρια:
ΑΝΝΑ ΧΗΝΑΡΗ

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Strathclyde Un.)

Πιστοποιημένη στη “θεραπεία τραύματος”
και στην “Εκπαίδευση του “Αποτελεσματικού Γονέα” με την μέθοδο του Thomas Gordon

Τηλ. Επικοινωνίας 6977883292 – 210 6202093



Σχετικά άρθρα


WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien